دیجیتال مارکتینگ قرن

آموزش های کربردی در دنیای دیجیتال مراکتینگ

دیجیتال مارکتینگ قرن

آموزش های کربردی در دنیای دیجیتال مراکتینگ

  • ۰
  • ۰

آپدیت محتوای قدیمی برای سئو داخلی

پس وقتی از تاریخ انتشار محتوای مدت طولانی گذشته، نباید انتظار نتیجه خارق‌العاده و رتبه خوبی باشیم. محتوای قدیمی، حتی بک لینک کمتری را در مقایسه با محتواهای جدید دریافت می‌کند. یکی از ترفندهای جذاب آپدیت مطالب قدیمی سایت تولید محتوای چندرسانه‌ای است. برای این ترفند می‌توانید عکس محتوا را تغییر دهید؛ یا برای مراحل آن عکس اضافه کنید. می‌توانید اگر از عدد و رقم استفاده کرده‌اید حالا عکس نمودار جدولی یا دایره‌ای آن ارقام را لا به لای پاراگراف‌ها جای دهید.

به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با تاثیر ویرایش مجدد محتوا بر سئو و همچنین نحوه ویرایش محتوا برای بهبود سئو آشنا کنیم. برای مثال وقتی که بهترین رستوران‌های تهران را جست‌وجو کنید، بسیاری از تایتل‌های سئویی در گوگل، دارای عنوان بهترین رستوران‌های تهران در سال 1401 هستند. محتوای مالتی‌مدیا همیشه می‌تواند به بهبود تجربه کاربری محتوا کمک کند. بهتر است در محتوایمان از تصاویر بسیار زیبا و باکیفیت در کنار فیلم‌های عالی استفاده کنیم. بعضی وقت‌ها هم پیش می‌آید که از زمان انتشار محتوا تا به امروز، تصاویر و ویدئوهای بهتری در زمینه محتوا بوجود آمده باشند. پس چه بهتر که از آن‌ها در آپدیت و بهبود مقالات قدیمی خود استفاده کنیم.

چرا که با وجود ترافیک کمی که دارند، فروش زیادی را برای ما خواهند داشت. همچنین با ارجاع دادن به منابع صنعتی و شرکت در پست ‌های مهمان، می‌توانید شبکه‌ ارتباطی خود را گسترش داده و به تبلیغ و افزایش شناخت برند خود کمک کنید. با این رویکرد ها، می‌توانید از بروزرسانی پست ‌های وبلاگ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و به دستیابی به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی خود کمک کنید.

اگر به سرچ کنسول سر بزنید و یک آمار داشته باشید متوجه می‌شوید که برخی از مقالات با وجود این که قدیمی‌تر هستند اما هنوز ترافیک بالایی دارند و توسط کاربران سرچ و مطالعه می‌شوند. سرانجام، قبل از بیرون کشیدن محتوای تغییر یافته، لحظه ای وقت بگذارید تا تاریخ آن را به روز کنید. همانطور که قبلاً بحث شد ، این کار روش خوبی است که باعث می شود افراد بتوانند روی پست های شما در  گوگل کلیک کنند.

  • بنابراین ، به روزرسانی منظم مطالب خود روش خوبی برای افزایش میزان کلیک شماست و همچنین می تواند رتبه بندی شما را بهبود بخشد.
  • {
  • این جذابیت بیشتر، به گوگل میگه که سایت برای افزایش رتبه به قابلیت داره.
  • |}
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سئو در زمستان 1399 با هدف ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط تاسیس گردیده است.
  • {
  • به همین دلیل پس از پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط، بهتر است آن ها را تجزیه کنید تا هدف کاربران از جستجوی این کلمات را متوجه شوید.
  • |}
  • همچنین به روز رسانی توضیحات محصول، پست های وبلاگ یا صفحات دسته بندی با کلمات کلیدی مرتبط می تواند رتبه سایت شما را بهبود ببخشد.
  • {
  • برای موتور جستجوی گوگل بسیار مهم چه محتوایی به کاربر نشان داده می‌شود.
  • |}

بروزرسانی محتوای قدیمی می تواند به بهبود جایگاه سایت شما در گوگل بسیار کمک می کند. در روش اول برای انتخاب محتوای کاندید باید ابتدا پربازدیدترین محتواهای خود را مشخص کنید. سپس پربازدیدترین مطالب خود را بر اساس تاریخ انتشار آنها منظم کنید. بهترین انتخاب شما برای بروز رسانی، محتوایی است که جزو پربازدیدترین مطالب باشد اما تاریخ انتشار آن از سایر مطالب قدیمی تر باشد. درنهایت، به یاد داشته باشید که بروزرسانی محتوا همواره به معنای افزودن به تعداد کلمات یا بازسازی کامل نیست. با این نکات ساده، به راحتی می‌توانید محتوا های خود را بروز کنید و نتایج مثبت و چندین برابری را در بازاریابی محتوا به دست آورید.

نکته بروزرسانی محتوا و تاثیر آن بر سئو ۱۹ شیوه آپدیت محتوای قدیمی

آپدیت محتوای قدیمی برای سئو داخلی

ویدیوها، پادکست‌ها و سایر فایل‌های رسانه‌ای که با کیوردهای جدید و آپدیت‌های تازه همخوانی ندارند را تصحیح یا حذف کنید. برای افزایش خوانایی محتوا از کوتاه کردن طول پاراگراف‌ها، شماره یا بولت گذاری، افزودن زیرعنوان و… استفاده کنید.

گاهی یک مطلب آنقدر از نظر بصری خسته‌کننده یا گیج‌کننده است که هیچکس دلش نمی‌خواهد آن را بخواند. به همین خاطر، حتی اگر محتوای بسیار ارزشمندی تولید کنیم که سئوی خوبی هم داشته باشد، احتمالش کم است که خواننده از خواندنش صرف‌نظر کند. به همین خاطر، یک دوره زمانی خاصی را برای نمایش محتوا در صفحه جستجویش تعیین می‌کند. برای همین است که باید هرچند وقت یکبار دستی به سر و گوش محتواها بکشیم و تر و تازه نگهشان داریم.

مثلا اگر کسب و کار فروش محصولات مرتبط با تکنولوژی دارید، تا قدیمی شدن محتوا و یا اضافه شدن محصول و اطلاعات جدید، نیازی به آپدیت نیست. بلکه تنها زمانی باید بروزرسانی محتوا را انجام داد که محتوای سایت شما نا‌کارآمد باشد. توصیه می‌شود قبل از اقدام به بروزرسانی محتوای قدیمی،‌ نگاهی به رتبه ۱ تا ۵ صفحه نتایج بیندازید و صفحات را بررسی کنید. مهم‌ترین عامل در  استراتژی سئوی شما، انتخاب کلمه کلیدی درست است.

۳- به روز رسانی بدنه محتوا

ازاین رو تلاش خود را دوچندان می کنیم تا به بهبود ساختار داخلی سایت شما نیز کمک کنیم. دقیقا با تولید محتوای ساده برای محتواهای قدیمی‌تر به سئو سایت خود کمک کنید. هر فردی که در زمینه سئو و تولید محتوا فعالیت داشته خیلی خوب می‌تواند محتوای با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص بدهد. بنابراین ما مقالات زیادی داریم که با وجود این که مفید هستند ولی رتبه خوبی ندارند.

در مقاله امروز از وبلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم به بررسی این موضوع پرداخته و همچنین نکاتی را برای به روز رسانی مطالب سایت در اختیار شما قرار دهیم. در دنیای سئو، آپدیت مقالات قدیمی برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو بسیار مهم است. به روز کردن و بهینه سازی مقالات قدیمی، به شما کمک می کند تا پوشش بیشتری روی کلمات کلیدی و موضوعاتی که با آن مرتبط هستند داشته باشید. در دنیای دیجیتال، محتوای قدیمی سایت شما می‌تواند به یک دارایی ارزشمند یا یک عامل کاهش‌دهنده عملکرد تبدیل شود.

در این بخش به شما روش‌های مختلف سئو کردن مقالات قدیمی را نشان خواهیم داد. ما از این روش‌ها برای بهینه سازی نرخ تبدیل محتوای وبلاگ منتوریکس و مشتریان منتوریکس هم استفاده می‌کنیم. 2- پس از آن باید ببینید که کدام یک از محتواهای شما در رتبه دوم گوگل قرار دارند. این محتوا یعنی شهرت بسیاری دارد و برای مردم نیز بسیار ارزشمند است. پس می‌توانید با آپدیت و بهبود مقالات قدیمی، رتبه آن را افزایش دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سئو در زمستان 1399 با هدف ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط تاسیس گردیده است.

یکی دیگر از مزایای بروزرسانی محتواهای سایت این است که عنوان محتواها نیز بروز می شوند. چرا که بروز بودن عنوان محتواهایی که در آن ها تاریخ بکار رفته است، برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال بروز بودن عنوان محتوای "برترین تکنیک های سئو در سال 2024" نشان دهنده جدید و بروزبودن تکنیک های سئو گفته شده می باشد.

دوره آموزش طراحی سایت وردپرس (بدون کدنویسی)

این که گوگل به محتواهای تازه و به روز علاقه بیشتری داره بر هیچکس پوشیده نیست. پیشنهاد می شود که لینک های غیر مرتبط را حذف کنید و نباید تمام لینک دهی های داخلی را حذف کنید. البته این بازه زمانی تقریبی و میانگین است و ممکن است متناسب با شرایط تغییر کند. مثلا سایت‌هایی که رقبای سرسختی دارند و مدام در رقابت شدیدی هستند، ممکن است در بازه زمانی کوتاه‌تری اقدام به آپدیت کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ✅با اضافه کردن نقل‌قول‌های به‌روز و منابع معتبر، اعتبار محتوای خود را افزایش دهید.

اگر کلمات کلیدی جدیدی وجود دارد که با موضوع محتوا همخوانی دارد، آن‌ها را به محتوا اضافه کنید تا رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید. بروزرسانی محتوای قدیمی یکی از پروسه های مهم بخش مدیریت محتواست که اغلب نادیده گرفته می شود. گاهی چنان درگیر تولید محتوای جدید می شویم که فراموش می کنیم باید از محتواهایی که قبلا تولید کردیم هم نگهداری کنیم. بنابراین برای بروزرسانی محتوای قدیمی تنها به کلمات کلیدی نگاه نکنید ، از خود بپرسید شخصی که آن ها را وارد یک موتور جستجو می کند واقعاً چه می خواهد و به دنبال یافتن چه چیزی می باشد. علاوه بر این ، بروزرسانی مکرر محتوای قدیمی باعث می شود که گوگل مرتباً سایت شما را فهرست کند و در نتایج موتورهای جستجو به عنوان محتوایی که اخیرا منتشر شده اند قرار دهد. این نشان می دهد که موتور جستجو باید بیشتر انتظار تغییر محتوا را داشته باشد تا خزنده های آن با سرعت بیشتری تغییر کنند.

برای شروع پروسه آپدیت مقالات قدیمی و بهبود سئو، اولین گام اساسی تعیین مقالاتی است که نیاز به بهبود دارند. بررسی کنید که کدام مقالات در وبسایت شما کمبود ترافیک دارند، امتیاز سئو پایینی دارند یا به طور کلی نیاز به بهبود محتوا و سئو دارند. این انتخاب مهم است زیرا با تمرکز بر مقالاتی که بهبود بیشتری نیاز دارند، می‌توانید تاثیربخشی و بهره وری بیشتری در فرآیند بهبود سئو و جلب ترافیک داشته باشید.

در ابتدا جهت بررسی این مقاله‌ها می‌توانید یکی از آنها را که ورودی بیشتری دارند را جهت بررسی دقیق انتخاب کنید. خرید ورودی گوگل توسط کاردان سئو بلاعث افزایش ورودی گوگل برای سایت می شود این مقاله‌ها می‌تواند با توجه به موضوع آنها به متن آنها اضافه یا کم شود و بهبود داده شود. باید توجه داشته باشید که همیشه لازم نیست متن محتوا را اضافه کنید و برخی اوقات متن طولانی باعث خسته شدن کاربر و خروج آن از سایت شما می‌شود. آپدیت محتواهای قدیمی سایت همواره به عنوان روشی شناخته شده است که تعامل از دست رفته سایت شما را باز گردانده و به ربات‌های گوگل سیگنال ارزشمند بودن مطلب را ارسال می‌کند. در نظر داشته باشید که امروزه آپدیت محتواهای قدیمی به عنوان یک ضرورت برای هر سایتی در نظر گرفته می‌شود.

به نتایج تحقیقات جدید استناد کنید.

این یک حقیقت است که بروزرسانی محتوا یک راه آسان برای دو برابر کردن ترافیکتان است. ممکنه فکر کنید با تولید محتوای جدید می‌تونید خودتون رو از این فاجعه نجات بدید، اما باید بدونید که این مسیر همزمان پرزحمت و زمان‌بره و در نهایت ممکنه فقط انرژی و منابع‌تون رو هدر بده. پس لطفا پس از هر بار آپدیت محتوا ، تاریخ به روزرسانی را قرار بدهید. پس از آن ، مطمئن شوید که وبلاگ را در حساب های اجتماعی خود نیز به اشتراک گذاشته اید.

همه نتیجه هایی که از بروزرسانی سایتتون و گزارش آزمایش کنندگانتون بدست آوردید رو برای بهبود کیفیت کارتون بایگانی کنید. چون ممکنه در ادامه بخواید برای بقیه محتوای سایت از اونها توی سایتتون استفاده کنید. اگه سایت شما برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی طراحی شده‌باشه، با تغییرات الگوریتم چندگانه گوگل و پالایش مداوم عوامل رتبه‌بندی، شما موفق تر میشید. آپدیت محتواهای قدیمی تاثیر مستقیمی روی سئو سایت شما دارد البته اگر هنوز دانش سئویی شما کم است و یا به نکات بیشتری نیاز دارید آموزش سئو بی نظیر محسن حبیبی راد را از دست ندهید. هنگام به روزرسانی محتوای قدیمی ، محبوب ترین صفحات را در google analytics بررسی کرده و پیدا کنید. همچنین می توانید مواردی مانند نرخ کلیک و میانگین زمان حضور در آن صفحه را دریافت کنید.

از لینک دهی داخلی در کسب رتبه بالا در نتایج گوگل غافل نشوید

ممکن است تصمیم بگیریم که اطلاعاتی را به آن اضافه کنیم که برای کاربر مفید است. ممکن است در مقاله خود آماری را منتشر کرده باشیم که قدیمی شده است و نیاز باشد آمار و ارقام آن به روز شود. تحقیقات جدید، تغییر قوانین و یا اضافه شدن قوانین جدید، رویدادهای جدید و موارد مشابه می توانند به شما در اضافه کردن اطلاعات ارزشمند به مقالات قدیمی کمک کنند.

نمونه طراحی سایت دیوار

با احتمال وجود کلیک ‌های بیشتر بر روی لینک‌ های وب‌سایت، ممکن است نگران شوید، اما باور کنید که پیوند دادن به منابع خارجی می‌تواند به شما کمک کند. این کار نه تنها به بهبود سئو کمک می‌کند بلکه تجربه کاربری را نیز بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، اگر شما اطلاعات {سئو مگ|} خود را با منابع معتبر پشتیبانی کنید، اعتماد کاربران را به ‌سایت خود جلب می‌کنید.

گوگل در سال چندین بار الگوریتم ها خود را بروز می کند؛ با بروزرسانی محتوا این امکان را برای خود فراهم می کنید تا طبق آخرین بروزرسانی الگوریتم ها، سایتتان را بهبود بخشید. بروزرسانی مگ سئو مکرر محتواهای سایت، سرعت ایندکس سایت شما را افزایش می دهد؛ چرا که گوگل سیگنال بروزرسانی محتوا را دریافت کرده و برای بررسی مجدد، سایت شما را ایندکس می کند. اکنون که محتوای خود را بروز کردید، باید تاریخ انتشار و یا بروز رسانی را نیز اصلاح کنید. هر روزه تکنولوژی و دانش بشر در حال توسعه و گسترش است، به همین دلیل باید برای جذب کاربر همزمان با تغییرات حرکت کنید. از طرفی، امروزه بازدیدکنندگان وب‌سایت ‌ها به عنوان اسکنر ها عمل می‌کنند.

برای انجام این کار به شکل موثر، کاربری را تصور کنید که می خواهد در عرض کمتر از یک دقیقه پاسخ یک پرسش جزئی را در سایت شما پیدا کند. آیا او می تواند با یک نگاه سرسری تیتر مورد نظر خود را در محتوای شما ببیند؟ محتوا را طوری ساختار بندی کنید که پاسخ به این سوال مثبت باشد. از طرفی، الگوریتم‌های گوگل، فضای دیجیتال و اینترنت و آمار جستجوی کاربران اینترنتی مدام در حال تغییر است. به این ترتیب، ترافیک ورودی بین صفحات مختلف سایتتان توزیع می‌شود و صفحات کم-بازدید هم نرخ ترافیک قابل قبولی کسب می‌کنند. مثلا اگر شما سایتی با چندین هزار محتوا داشته باشید که هر روز محتوای جدیدی در آن منتشر می‌کنید، باید به طور منظم و هرچندوقت یکبار، محتوای صفحات را به‌روز کنید. ✅ با ارائه اطلاعات به صورت تصویری، فهم مطلب را برای کاربران آسان‌تر کنید.

اگر امکان استخدام عکاس حرفه‌ای در دسترس نیست، می‌توانید از ترکیب تصاویر رایگان و پولی استفاده کنید. بسیاری از وبسایت‌ ها و منابع آنلاین وجود دارند که تصاویر رایگان با کیفیت بالا ارائه می‌دهند. همچنین، اگر چند نفر سوال مشابهی دارند، این فرصتی است تا بهترین پاسخ را ارائه دهید و ارزش بیشتری به محتوایتان بیافزایید. این اقدام همچنین باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان شما می‌شود و در افزایش اعتماد آنها به شما کمک می‌کند. با این رویکرد، شما می‌توانید از بهترین استراتژی ‌ها برای مدیریت و بروزرسانی پست های وبلاگ خود استفاده کنید و مطمئن شوید که محتوا های شما همیشه بروز و مرتبط با نیاز های مخاطبانتان هستند.

این کار به روز بودن مطالب شما را بهبود می بخشد.

به عبارتی اگر محتوای سایت را آپدیت کنید وروردی بیشتری خواهید گرفت تا اینکه محتوای جدید تولید کنید. امکان دارد پس از به روزرسانی محتوا رتبه آن کاهش پیدا کند که مربوط به فعالیت الگوریتم گوگل دنس است، اما بعد از از آن رتبه خوبی می گیرد. این اقدام باعث می‌شود تا گوگل سریع‌تر محتوای ‌بروز شده شما را شناسایی کند و در نتایج جستجو قرار دهد.

گاهی تغییر مشخصات تصویر به تنهایی می‌تواند باعث بهبود سئوی محتوایمان شود. وقتی مطالب قدیمی سایت را بخوانید ممکن است متوجه اشتباهات گرامری یا املایی خود شوید. حتی ممکن است دوست داشته باشید برخی از ساختارهای ادبی خود را تغییر دهید؛ طور دیگری جمله بندی کنید، تشبیه دیگری بیاورید یا مثال‌هایتان را کوتاه‌تر کنید. هرچند به صورت کلی برای بهبود سئو سایت روی آپدیت مطالب قبلی تاکید می‌شود؛ اما این قاعده ثابت نبوده شما باید بدانید کدام محتواها را بروزرسانی کنید.

شما با هر بار آپدیت کردن مطالب قدیمی سایت به ربات‌های گوگل می‌فهمانید که برای کاربران خود و سوالات آن‌ها ارزش قائل هستید. محتوایی دارید که قبل از شما وجود نداشته یا دارای نکته خاصی است که کسی به آن شکل به آن اشاره نکرده است. بهبود مداوم سئو مقالات بسیار حیاتی است تا وب‌سایت شما امتیاز بالاتری در موتورهای جستجو کسب کند و در نتیجه ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت وب‌سایت شما جذب شوند. برای این منظور، لازم است که مقالات قدیمی خود را بهبود بخشیده و به روز کنید. سایت رنک برتر با تجربه های متعدد و دانش فنی دکتر علیرضا بهرامیان توانسته ضمن بهبود سئوی داخلی سایت های مشتریان خود به رشد سئوی سایت آنها و بهبود رتبه آنها در موتور جستجوی گوگل کمک کند.

سعی کنید محتوای خود را طولانی تر و جامع تر بروزرسانی کنید و در آن به تمامی نیاز های مخاطبان پاسخ دهید. توجه کنید که در نهایت هدف شما از تولید این محتوا، رفع نیاز کاربران بوده و نه تولید یک محتوای طولانی برای سئو سایت. گاهی حتی با رعایت تمام موارد و اصول سئو نوشته، ممکن است مطالب شما آن قدر که انتظار دارید دیده نشوند. در این مطلب به همین موضوع می پردازیم که به غیر از سئو، چه مواردی را باید در تولید محتوا برای صفحه اول گوگل در نظر بگیریم تا بهبود نرخ تبدیل سایت  نیز حاصل شود. از طرفی، گوگل در گزینه Tools در صفحه SERP خود، قابلیت فیلتر نتایج بر اساس زمان را هم اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با اعمل فیلتر زمانی، فقط محتواهای جدید را ببینید.

پس برای حفظ و بهبود موقعیت خود در جستجوگر ها و جلب توجه مخاطبان، تحقیق کلمات کلیدی جدید و بروزرسانی محتوای خود با استفاده از آنها امری بسیار حیاتی است. بررسی و آپدیت محتوا های قدیمی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منظم است. بهترین رویکرد این است که هر سه ماه یک بار محتواهای قدیمی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین، ایجاد برنامه زمان‌ بندی منطقی برای این بررسی ‌ها امری ضروری است. برنامه زمانبندی باید شامل تعیین موعد دقیق برای بررسی هر محتوا و انجام بروزرسانی‌ های لازم باشد.

به‌مرورزمان هرچقدر که شما روی سایتتان بیشتر کارکنید می‌توانید عنوان‌های بهتری برای سایت خود انتخاب کنید و حدس می‌زنید که کاربر چه چیزهایی را سرچ می‌کند. انجام تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط یک تیم متخصص هزینه های جانبی و سربار شما را کاهش می دهد.شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد همواره آماده کمک در جهت افزایش فروش و رونق کسب و کار شماست. پس صبور باشید و برای کسب رتبه، محتواهای خود را زود به زود دستکاری نکنید. ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه زمان لازم باشد تا نتیجه کار خود را ببینید. سایت GT Metrix جزو یکی از بهترین و کامل‌ترین سایت‌ها برای تست و آنالیز سرعت وبسایت‎‌ها است. این ابزار در پیکج رایگان اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محتواسازی در وب سایت چگونه قابل انجام است؟

عکس بهتری را انتخاب کرده یا توضیحات متا قدیمی را با توضیحات متا غنی‌تر جایگزین کنید. همه این اقدامات به جذابیت محتوا و سایت شما کمک کرده و روی نرخ کلیک شما تاثیر خواهد گذاشت. این گونه مخاطب می‌داند که شما به ترند روز، اخبار و اطلاعات جدید حوزه فعالیت خود مسلط هستید، محتوای معتبر تولید می‌کنید و در کار خود دقت دارید. یکی از گام‌های اساسی در آپدیت مقالات قدیمی ، مرور دقیق و تحلیل عملکرد آن‌ها است.

بنابراین، اگر پس از آپدیت محتوا مطمئن هستید که ارزش افزوده و کیفیت محتوا افزایش یافته است، بهتر است آن را تبلیغ کنید. محتوای بروز شده احتمالاً دارای کلمات کلیدی جدید، پیوندهای جدید و و متن‌ های جدیدی خواهد بود. بهترین رویکرد این است که بخش‌ های کوچکی از محتوا را بروزرسانی کنید و سپس مشاهده کنید که تغییرات بر رتبه شما چگونه تاثیر می‌گذارد.

آپدیت محتوای قدیمی برای سئو داخلی

ابتدا باید لینک‌های داخلی و خارجی موجود در مقالات را مورد بازبینی قرار دهید. مطمئن شوید که لینک‌ها به صورت صحیح کار می‌کنند و به صفحات مرتبط و معتبر می‌رسانند. محتواهای قدیمی تاثیر زیادی در بهبود سئوی سایت و افزایش رتبه آن دارند. داشتن برنامه منظم برای بروزرسانی این محتواها می تواند یک استراتژی عالی برای پیشی گرفتن از رقبا باشد.

{

کپچا چیست؟ و چه زمانی از CAPTCHA استفاده کنیم؟[7 نکته مهم]

|}

بنابراین، شما باید این لینک‌های شکسته را جایگزین و یا ویرایش کنید. ابزار سئو کبوتر به شما کمک می‌کند خیلی سریع و فقط با یک کلیک نتایج گوگل را در یک کیورد مشاهده کنید. سپس متوجه می‌شوید هم‌اکنون با جستجوی این کیورد چه نوع صفحاتی رتبه دارند. از طرفی، به‌روزرسانی محتوا برای حفظ مخاطبین و کاربران جدید هم اهمیت دارد. با بروزرسانی این محتواها همچنان آنها را در دورِ رقابت نگه دارید؛ و امتیازات سئوی آنها را برای سایت خود حفظ کنید و یا حتی افزایش دهید. HPOS یا ذخیره‌سازی سفارش با کارایی بالا، یکی از جدیدترین قابلیت‌های ووکامرس برای بهبود سرعت و کارایی سفارشاته.

اگر این عدد کم باشد به این معنی است که کاربر در معرض محتوا قرار گرفته اما آنقدر برایش جذاب نبوده که بخواهد روی آن کلیک کند. شما می‌توانید با آپدیت توضیحات متای صفحه خود به فرآیند ترغیب مخاطب و رشد بازدید برسید. اما اگر صفحه‌ای متوسط دارید می‌توان به عنوان آپدیت محتوا، آن را با صفحه‌ای دیگر ترکیب کرد تا هم صفحات روی سایت شما کم شود و هم به یک محتوای غنی و قابل اعتماد برسید. افزایش تعداد کلمات در محتوا لزوماً به معنای بهبود سئو نیست، اما در برخی شرایط می ‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. به روز رسانی و اجرای استراتژی سئوی خود در یک پست وبلاگ قدیمی در چند زمینه کلیدی انجام می شود.

به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه آپدیت مقالات قدیمی به روش های مختلف آشنا کنیم. در نهایت; بهبود سئو مقالات قدیمی شما می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر رتبه‌بندی وب‌سایت شما داشته باشد. با به‌روزرسانی و بهینه‌سازی محتواهای قدیمی; شما می‌توانید بهبود چشم‌گیری در رتبه‌بندی و نمایش وب‌سایت خود در نتایج موتورهای جستجو; ایجاد کنید.

{

تغییرات شدید یکباره توصیه نمی‌شود.

|}

واقعیت این است که برای بسیاری از موضوعات، از جمله سئو، زمان به سرعت تغییر می کند و در واقع  اطلاعات سال 2018 ممکن است کاربرد چندانی برای کاربران نداشته باشد. در این بخش به بیان دلایلی می پردازیم که آپدیت مطالب قدیمی را کاری بسیار مهم نشان می دهد. برای این کار می‌توانید از ابزارهای تحلیلی مختلف مثل گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، SEMRush استفاده کنیم و دنبال رتبه مقالمان بگردیم. در صورتی که بعد از آپدیت، رتبه مقاله ارتقا پیدا کند، CTR بالاتری نصیبمان خواهد شد. برای به روز‌ کردن محتوای قدیمی و خدمات سئو سایت روی منتوریکس حساب کنید. ج- کدام محتواها همسو با کسب و کار ما هستند و برای سایت ما ارزش آفرینی دارند.

نه تنها برای درخواست ایندکس، که برای سایر اقدامات بروزرسانی محتوا هم باید جوری رفتار کنید که انگار محتوای جدیدی را برای انتشار آماده می‌کنید. همانطوری که لینک‌های داخلی به مرور زمان دچار تغییر یا شکستگی می‌شوند، لینک‌های خروجی هم ممکن است شکسته یا حذف شوند. لینک‌های داخلی ممکن است به مرور زمان لینک شکسته شوند؛ چون ممکن است صفحاتی از سایت که به آنها لینک داده‌اید، ریدایرکت یا حذف شوند.

شما با یک آپدیت ساده می‌توانید این محتواها را در معرض ایندکس شدن قرار بدهید و رتبه بگیرید. اگر محتواهایی داخل سایت دارید که توسط گوگل ایندکس نشده است می‌توانید مقاله ایندکس نشدن محتوا را مطالعه نمایید. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند.

بنابراین، محتواهای قدیمی رقابت سختی با محتواهای جدید دارند و اگر بروزرسانی نشوند، شانس زیادی برای ماندن در این رقابت ندارند. محتواهای قدیمی ارزشمندی که دارای نرخ بازدید بالا، نرخ تبدیل قابل قبول و سایر امتیازهای بالای سئو هستند را نباید به راحتی از دست بدهید یا به حال خود رها کنید. من در این محتوا به شما یک راهنمای جامع و کامل برای بروزرسانی و آپدیت محتوای صفحات سایت ارائه می‌دهم. آیا واقعاً می‌تونیم تولید محتوا رو به هوش مصنوعی بسپاریم؟ بله، اما نه با بی‌خیالی!

✅با تغییر این بخش‌ها، می‌توانید محتوای خود را تازه و جذاب نگه دارید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجموعه نوین وردپرس محفوظ است. استراتژی دیجیتال مارکتینگ آغاز یک تحول بزرگ در تجارت شماست.برای به روز کردن اطلاعات در زمینه دیجیتال مارکتینگ با بخش اخبار و مجله دیجیتال مارکتینگ ایکاد همراه ما باشید.

این اقدامات شامل افزودن بخش ‌های جدید به پست وبلاگ، بازنویسی سرصفحه ‌ها، افزودن یا بروزرسانی تصاویر، و بهبود توضیحات متا برای بهبود نرخ کلیک در نتایج جستجوی ارگانیک است. در آپدیت محتوای قدیمی، برای بهبود رتبه‌بندی در موتور های جستجو، پیشنهاد می‌شود که به کلمات کلیدی جدیدی که احتمالاً در زمان نگارش محتوای اصلی به آنها فکر نمی‌کردید، توجه کنید. این کلمات کلیدی ممکن است مرتبط با کلمه کلیدی اصلی باشند که می‌توانید با وارد کردن اطلاعات بیشتر درباره آن‌ ها، محتوای خود را بهبود دهید و به نتیجه‌ای موثرتر دست یابید. فرمول ثابت و همیشگی برای این عدد وجود ندارد و با توجه به نوع سایت و میزان رقابت می‌تواند متفاوت باشد. اما صفحاتی که رتبه ۶ تا ۱۶ را دارند گزینه‌های خوبی برای بروزرسانی محتوای قدیمی هستند. برای موتور جستجوی گوگل بسیار مهم چه محتوایی به کاربر نشان داده می‌شود.

می توانید با استفاده از یک ابزار برنامه ریزی اجتماعی مانند Buffer ، این مورد را تا حدودی به صورت خودکار انجام دهید. همچنین پلاگین هایی مانند افزونه social auto poster وجود دارد که به طور خودکار محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. بنابراین، توصیه می‌شود از استفاده از تاریخ در URL وب‌سایت‌ ها خودداری کرده و به جای آن از ساختار های URL که محتوای مرتبط را نشان می‌دهند، استفاده کنید. قبل از هرگونه تصحیح محتوا، باید ابتدا مشخص شود که چه کسی پست اصلی را نوشته است. سپس، با توجه به مهارت و توانایی نویسنده در زمان نوشتن، می‌توان انتظارات خود را از تعداد اشتباهات تایپی در پست اصلی مشخص کرد و به ‌منظور آپدیت محتوا، اقدامات لازم را انجام داد.

شما به 6 روش می توانید محتوای کاندید برای بروز رسانی را انتخاب کنید. اسکیما یا نشانه‌گذاری طرحواره کد خاصی است که به خزنده‌های گوگل کمک می‌کند تا یک صفحه را بهتر ایندکس و درک کنند. اکثر کاربران اینترنت حوصله خواندن جملات طولانی با کلمات سنگین و دشوار را ندارند. به طور میانگین برای هر جمله ۴۰ کلمه را در نظر داشته باشید و سعی کنید از این تعداد فراتر نروید.

به جای تمرکز بر اصلاحات کوچک، بهتر است آنها را به عنوان پست‌ های وبلاگ جدید در نظر گرفته و مورد بازنویسی کامل قرار داد. این امر به معنای این است که شما نباید فقط به بروزرسانی ‌ها تمرکز کنید، بلکه باید به سراغ استراتژی جدید بروید. بروزرسانی محتوا به شکلی است که با تاریخ فعلی همخوانی داشته باشد. یکی از روش ‌های معمول برای این کار، افزودن سال جاری به برچسب عنوان سئو است. بروز رسانی محتوا های قدیمی یکی از استراتژی‌ های اساسی سئو در جهت بهبود کیفیت و افزایش تأثیرگذاری محتواست. این اقدام به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از مهارت ‌های بهبود یافته خود به عنوان نویسنده، کیفیت محتوای قدیمی خود را به استاندارد های جدیدی ارتقا دهید.

✅     با اضافه کردن ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها و پادکست‌ها، تجربه کاربری را بهبود بخشید. ✅در سرچ کنسول ببینید کدام کلمات رتبه ۸ تا ۲۰ دارند و برایشان محتوای بیشتری بنویسید. لینک‌های خروجی حکم منابع شما را دارند و اگر خراب و غیر قابل دسترسی باشند اصالت و صحت محتوا زیر سوال می‌رود. این کار هم برای گوگل هم کابر بسیار مهم و حیاتی است و نشان می‌دهد شما نسبت به درست بودن محتوای خود حساس هستید.

به جای انتخاب موضوع ‌هایی که به نظر بدیهی می‌آیند، بهتر است به دنبال موضوعات جدید و متفاوت باشیم که برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارند. ابزارهایی همچون Grammarly و Ginger از جمله ابزار های محبوبی هستند که به شناسایی فوری خطا های گرامری و نقطه‌گذاری در متن کمک می‌کنند. این ابزارها همچنین به بهبود خوانایی محتوا کمک می‌کنند و از این رو، برای نویسندگان و ویراستاران اهمیت بالایی دارند. فرقی ندارد که مطلب شما ۵۰۰ کلمه یا ۳۰۰۰ هزار کلمه است تا زمانی که بتوانید به سوالات کاربران پاسخ درست و ساده بدهید شانس دیده شدن در صفحه اول گوگل را خواهید داشت. آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است.کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است.

بنابراین، بهتر است با دقت و با توجه به جزئیات، بروزرسانی را انجام دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که پیوندها به صفحاتی با کیفیت و محتوای مرتبط اشاره می‌کنند تا تاثیر مثبتی بر رتبه‌بندی و سئو سایت داشته باشند. همچنین، ارزیابی رقبای خود که رتبه ‌های برتری در نتایج جستجوی گوگل دارند، بسیار اساسی است. با مشاهده عنوان و توضیحات متا آنها می‌توانید ایده‌هایی برای بهبود عنوان و توضیحات متا صفحات خود پیدا کنید و سعی کنید آن‌ها را جذاب‌تر کنید.

{سئو|دیجیتال مارکتینگ|آموزش سئو|آموزش دیجیتال مارکتینگ|بهینه سازی سایت|بازاریابی محتوا|تولید محتوا|لینک سازی|بک لینک|تحقیق کلمات کلیدی|سئو داخلی|سئو خارجی|سئو تکنیکال|سئو محلی|گوگل آنالیتیکس|سرچ کنسول گوگل|الگوریتم های گوگل|رتبه بندی گوگل|افزایش رتبه سایت|افزایش ترافیک سایت|بازاریابی شبکه های اجتماعی|مدیریت شبکه های اجتماعی|اینستاگرام مارکتینگ|تبلیغات در اینستاگرام|تبلیغات گوگل|تبلیغات کلیکی|کمپین تبلیغاتی|ایمیل مارکتینگ|بازاریابی ایمیلی|اتوماسیون بازاریابی|بهینه سازی نرخ تبدیل|تجربه کاربری}
  • ۰۴/۰۲/۲۰
  • digiweb market

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی